Sunday, December 6, 2009

pe"muda"?





5 comments:

Lumut Pagi said...

maafkan aku..
bateri habis semalam dan selepas
'dihidupkan' semula, sudah tiada..maaf.

Aduka said...

aku rase....
tajuk blog ni baguih, menciterakan betapa kekufuran tak mungkin bertukar ketuhanan meski berpuluh ribu nabi memperagakan mukjizat tapi keangkuhan, keingkaran tak mungkin bertukar tuhan; begitu aku menganggap apa yang dikatakan GOSTAN KEDEPAN.

situkanghambar said...

WOW. dasat yah.pandangan en aduka.

aku lak rasa, kalau kite mengundur untuk ke depan. kite akan lebih sangat hati- hati dan perlahan. sbb tak berape nampak yang di depan.

tp kite akan nampak yang dh kite lalui lepasi. iti dijadikan pandauan utk terus mengudur ke depan.


itu aku rasa la ham.

tp apa2 kena tanya tuan tanah. alo2 tuan tanah. boleh kah beri petunjuk. :D

Max J. Potter said...

woot situkanghambar~!

kak long saye dah balas komen awak kat pos saye tu. hehe.

situkanghambar said...

kak long?

wah.. boleh pinjam wang ni.

woot woot~

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails