Monday, September 1, 2008

Entri Malas

aku baru bangun tido dan aku dapati yang aku masih lagi tidak menulis entri aku kat blog ini.
perasan aku jadi lain seperti gula-gula nano. aku jadi kalut kerena aku janji nak tulis blog hari sabtu. sekarang dah hari isnin. apa barang? buat pembaca naik radang, muka merah macam udang, katanya aku temberang. maaf ye. aku ni superstar cuma tak terkenal sebab aku ni bukan saudagar yang banyak kapal. ala bukan susah pun menulis blog ni. guna jari pon boleh....

ok blog dah siap? camna? takboleh?

kenape?

9 comments:

Lelaki Bersut said...

Aku menunggu penuh ghairah hari Sabtu lepas.

gayour said...

malas2 tu biasa la. jangan malas nak puasa dah!

selamt berpuasa gua ucapkan!

Anonymous said...

padi,
malas betul wa layan peminat wa nih.
owh, balik perlih no!!

qayour,
bereh....

Sue Anna Joe said...

malas nak mandi camna pulak?

Mhz said...

Itu masalah besar tuh kalu malas mandi..hahahah!

Anonymous said...

kambing jeh yang tak berani mandi kan?

Lelaki Bersut said...

Kambing zaman sekarang nie spesis yang jenis mandi, siap pakai shampoo lagik.

Lelaki Bersut said...

Lupa nak bgtau..gua minat gila la kat brader Gayour nie dari zaman sekolah2 dulu. Rambut menten yer bang. :)

situkanghambar said...

saye pula malas nk mandikan rambut. sebab leceh nak lap2. huhuuu..

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails